Všeobecné obchodní podmínky

  1. Platnost Všeobecných obchodních podmínek
  2. Všeobecné obchodní podmínky.

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na všechny Smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím webové aplikace YourBox nebo jiným způsobem, jejichž předmětem je nájem nebo podnájem skladových prostor, jakož i na jakékoli s tím spojené závazkové vztahy, včetně registrace a zřízení Uživatelského účtu ve webové aplikaci YourBox.

    1. Společnost.

Uživatelé a Zákazníci berou na vědomí, že Smlouvy, jejichž předmětem je Nájem Boxů, jsou uzavírány výlučně mezi Společností a Zákazníkem jako smluvními stranami.

    1. Aplikace VOP.

Tyto VOP platí v plném rozsahu, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak. V případě rozporu nebo rozdílností mezi úpravou vzájemných práv a povinností obsaženou v těchto VOP a v samostatné písemné dohodě mají před zněním VOP přednost odchylná ujednání obsažená v písemné dohodě, a to pouze v rozsahu odchylného ujednání.

    1. Účinnost VOP.

Pro registraci, zřízení Uživatelského účtu se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době registrace Uživatele, se kterými Uživatel vyslovil souhlas při registraci. Na uzavření a plnění jednotlivých Smluv se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době uzavření konkrétní Smlouvy, se kterými Zákazník vyslovil souhlas při odeslání Objednávky.

    1. Změny a doplnění VOP.

S ohledem na skutečnost, že z povahy věci vyplývá rozumná potřeba pozdější změny VOP, mohou být tyto VOP v přiměřeném rozsahu změněny. Zrušení, změny nebo doplnění těchto VOP (dále jen „úpravy“) jsou platné a účinné pouze v případě, že byly písemně vyhotoveny a zveřejněny ve webové aplikaci YourBox. Smluvní strany se dohodly, že v případě úpravy VOP se tyto oznámí stávajícímu Uživateli prostřednictvím jejich zobrazení ve webové aplikaci YourBox a stávající Uživatel je povinen se s takto upravenými VOP seznámit. V případě, že stávající Uživatel s upravenými VOP nesouhlasí, vyjádří tak písemně (postačuje zpráva doručená na e-mail: info@yourbox.cz) nejpozději do patnácti (15) kalendářních dnů ode dne oznámení úpravy VOP, přičemž v takovém případě bude do pěti (5) kalendářních dnů stávajícímu Uživateli oznámeno, zda se jeho výhrady v plném rozsahu akceptují a potvrdí se aplikace původního znění VOP nebo se s ním sjednají zvláštní ustanovení odchylující se od upraveného znění VOP; v případě, že se bude trvat na úpravách VOP, má kterákoli smluvní strana právo vypovědět Smlouvu a/nebo zrušit Uživatelský účet (podle toho, které části VOP se úprava týká), přičemž výpovědní doba činí 20 dní ode dne doručení výpovědi. Úpravy VOP se stanou účinnými po třiceti (30) kalendářních dnech po jejich oznámení stávajícímu Uživateli.

    1. Jiné podmínky.

Jakékoliv všeobecné obchodní podmínky Uživatele, Zákazníka a/nebo třetích osob se nepoužijí.

    1. Dostupnost VOP.

Tyto VOP jsou zveřejněny ve webové aplikaci YourBox a po zřízení Uživatelského účtu Zákazníka   ve webové aplikaci YourBox, případně při uzavření Smlouvy, automaticky zasílané na e-mailovou adresu určenou Zákazníkem, čímž je umožněna jejich archivace a reprodukce Zákazníkem.

  1. Definice
    1. Definice.

Níže uvedené pojmy mají význam definovaný následovně:

„webová aplikace YourBox“ znamená online aplikaci, přes kterou je možné si pronajmout Box pro účely skladování, a která je dostupná na www.yourbox.cz

„Box“ znamená samostatný nebytový prostor nebo přesně určenou nemovitost,

popřípadě její vymezenou část, který lze využívat jako skladový prostor a který lze pro

tento účel získat do dočasného užívání na základě uzavřené Smlouvy; jednotlivé Boxy

jsou ve webové aplikaci YourBox specifikovány samostatně, a to prostřednictvím jedinečného čísla Boxu a vymezením příslušné lokality, ve které se nacházejí.

„Důvěrné informace“ jsou neveřejné informace, které jsou zpřístupněny Uživateli

nebo Zákazníkovi, a které jsou v době zveřejnění identifikovány jako důvěrné nebo by

měly být důvodně považovány za důvěrné nebo chráněné s ohledem na povahu

informací a/nebo okolnosti související s jejich zpřístupněním.

„Fakturační období“ znamená délku předplaceného období Nájmu. Fakturační období má

délku 1 měsíc.

„Zvolená doba nájmu“ je minimální doba určitá nájmu dle volby Zákazníka (1 měsíc, 6 měsíců nebo 12 měsíců), na kterou je uzavírána Smlouva.

„Nájem“ znamená nájem nebo podnájem Boxu objednaného Zákazníkem, který vznikl

na základě uzavřené Smlouvy.

„Nájemné“ je cena hrazená jako nájemné za objednaný Box, jejíž výše, případně způsob jejího určení, je uvedena v Objednávce.

„Období Nájmu“ znamená dohodnuté časové období, ve kterém trvá Nájem Boxu;

pokud není uvedeno jinak, Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou (Zvolená doba nájmu) a následně po uplynutí této doby, není-li v čl. 11 a 12 VOP určeno jinak, se Nájem mění na dobu neurčitou.

„Objednávka“ znamená online formulář označený jako „Objednávka“ dostupný ve webové aplikaci YourBox, jehož vyplněním a odesláním Zákazník uzavírá Smlouvu; za Objednávku se považuje i formulář označený jako „Objednávka“, je-li vyplněn, podepsán a zaslán Zákazníkem na e-mailovou adresu info@yourbox.cz.

„Podmínky skladování“ znamenají podmínky skladování, které jsou uvedeny v čl. 9

těchto VOP a v podmínkách skladování zveřejněných ve webové aplikaci YourBox.

„Práva duševního vlastnictví“ znamenají všechna práva, tituly a nároky ke všem

formám duševního vlastnictví, včetně všech autorských práv, zaměstnaneckých děl,

práv na design, ochranných známek, obchodních jmen, doménových jmen, obchodního

tajemství, know-how a všech ostatních práv souvisejících s autorstvím a/nebo

vytvořením uměleckého, průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví.

„Společnost" znamená společnost YourBox Holding s.r.o. se sídlem Pod Václavem 902/18, Praha 8 – Dolní Chabry, 184 00, zapsanou v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 403659, e-mail: info@yourbox.cz.

„Uživatel“ znamená fyzickou osobu nebo právnickou osobu, která si vytvořila

Uživatelský účet ve webové aplikaci YourBox a při registraci uvedla správné, pravdivé a úplné údaje.

„Uživatelský účet“ znamená vlastní uživatelský účet Uživatele vytvořený ve webové aplikaci YourBox. V Uživatelském účtu může Uživatel zároveň spravovat podmínky Nájmu a přistupovat k údajům a informacím týkajícím se uzavřených Smluv, zejména k informacím o pronajatých Boxech, svém profilu, historii plateb Nájemného apod.

„Začátek Nájmu“ znamená den, ve kterém Nájem začíná; pokud není uvedeno jinak,

začátek Nájmu je stanoven na den uzavření Smlouvy.

„Zákazník“ znamená nájemce nebo podnájemce, který odeslal Objednávku a jehož

údaje jsou jako údaje Zákazníka uvedeny v odeslané Objednávce. V případě, že

Zákazník při uzavírání a plnění Smlouvy nekoná v rámci předmětu své obchodní činnosti

nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, považuje se za

„spotřebitele“.

„Smlouva“ znamená smlouvu uzavřenou na dálku mezi Společností a Zákazníkem

prostřednictvím webové aplikace YourBox nebo jiným způsobem, jejímž předmětem je dočasné přenechání Zákazníkem objednaných Boxů do jeho užívání pro účely

skladování, a to způsobem a za podmínek uvedených v Objednávce a těchto VOP a

závazek Zákazníka za to platit Nájemné; za Smlouvu se považuje pouze smlouva, která

vznikla v souladu s čl. 3 těchto VOP a shrnuje všechna smluvní ujednání sjednaná mezi

smluvními stranami, včetně Objednávky a těchto VOP.

  1. Uzavření Smlouvy
    1. Uzavření Smlouvy.

Zákazník je oprávněn ve webové aplikaci YourBox prohlížet nabídku Boxů k pronájmu, a to jednotlivé lokality a v nich nacházející se volné a v tom okamžiku dostupné Boxy, které jsou uvedeny v portfoliu ve webové aplikaci YourBox. V případě, že má Zákazník zájem o Nájem konkrétního Boxu, Zákazník klikne na tlačítko „POKRAČOVAT“, které se váže k Boxu, a následně je přesměrován na podstránku dotčeného Boxu, kde si Zákazník zvolí dobu nájmu („12 měsíců, 6 měsíců, 1 měsíc“) a případně, je-li taková možnost zpřístupněna, pojištění („Pojistit majetek“). Volbu potvrdí Zákazník kliknutím na tlačítko „POKRAČOVAT“.

Následně Zákazník pokračuje na stránku Objednávka, kde je zobrazeno shrnutí k vybranému Boxu. V této části může Zákazník zadat Kód slevy, pokud takový v minulosti obdržel. Proklikem na tlačítko „POKRAČOVAT“ postoupí Zákazník k registraci nebo přihlášení k existujícímu uživatelskému účtu.

Následně se Zákazníkovi zobrazí stránka Shrnutí objednávky, která obsahuje fakturační adresu, informaci o platbě, informace o objednávaném Boxu, Zvolené době nájmu, případně pojištění, je-li taková možnost zpřístupněna a informace o výši Nájemného.

V této části Zákazník zároveň odklikne tlačítka „Souhlasím s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů“ a „Souhlasím s opakovanou měsíční platbou“, čímž potvrdí znění těchto VOP a souhlas s opakovanými platbami a vůli být jimi vázán, jakož i skutečnost, že se Zákazník seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů a ochrany soukromí (dále jen „Podmínky ochrany soukromí“).

Kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“ je Objednávka Zákazníka odeslána.

Následně je Zákazník přesměrován na službu platební brány GoPay, v jejímž rámci Zákazník realizuje úhradu Nájemného. K uzavření Smlouvy, a tedy ke vzniku konkrétních práv a povinností smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Boxu, dochází okamžikem přijetí Objednávky. Po přijetí Objednávky bude Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce zaslána informace o přijetí Objednávky, jakož i samotné znění Objednávky, VOP, Podmínky opakovaných plateb a Podmínky ochrany soukromí.

    1. Zvláštní způsob uzavření Smlouvy.

V případě potřeby může Zákazník uzavřít Smlouvu i bez použití webové aplikace YourBox. V takovém případě bude Zákazníkovi na jím určenou e-mailovou adresu zaslán formulář Objednávky, znění těchto VOP a znění Podmínek ochrany soukromí, přičemž Zákazník je následně v případě zájmu o Nájem oprávněn zaslat zpět vyplněný a jím podepsaný formulář Objednávky. K uzavření Smlouvy, a tedy ke vzniku konkrétních práv a povinností smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Boxu, dochází okamžikem přijetí Objednávky. Po přijetí Objednávky bude Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce zaslána informace o přijetí Objednávky.

  1. Registrace a přihlášení se do Uživatelského účtu
    1. Typy Registrace.

Jakákoliv fyzická osoba nebo právnická osoba je oprávněna se dobrovolně registrovat ve webové aplikaci YourBox a vytvořit si vlastní Uživatelský účet (dobrovolná registrace). K povinné registraci a vytvoření Uživatelského účtu dochází vždy nejpozději při odeslání první Objednávky Zákazníka ve webové aplikaci YourBox, pokud Zákazník neměl ještě k okamžiku odeslání Objednávky zřízený Uživatelský účet (povinná registrace). Provozovatelem webové aplikace YourBox, jakož i Uživatelského účtu, je Společnost.

    1. Dobrovolná registrace.

V případě, že má Uživatel zájem o dobrovolnou registraci a vytvoření Uživatelského účtu, Uživatel klikne na tlačítko „Registrovat“ a následně je přesměrován na podstránku s registračním formulářem, kde Uživatel vyplní požadované údaje. Před odesláním registračního formuláře Uživatel odklikne tlačítka „Souhlasím s podmínkami ochrany soukromí“, čímž potvrdí skutečnost, že se seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů.

    1. Povinná registrace.

Na povinnou registraci se aplikuje odst. 3.1. VOP.

    1. Údaje pro registraci.

Uživatel je povinen při registraci poskytnout správné, pravdivé a úplné údaje.

    1. Heslo k Uživatelskému účtu.

Uživatel si při vyplňování registračního formuláře vytvoří heslo ke svému Uživatelskému účtu. Uživatel má následně právo heslo změnit, a to ve svém profilu v Uživatelském účtu. V případě zapomenutí hesla je Uživateli, po jeho žádosti, odeslán link pro znovunastavení hesla.

    1. Přihlášení se do Uživatelského účtu.

Řádně registrovaný Uživatel je oprávněn se kdykoli přihlásit do svého Uživatelského účtu. Uživatelský účet je Zákazník oprávněn využívat při uzavírání a plnění dalších Smluv (není-li Společností určeno jinak), jakož i pro účely změny údajů ve svém profilu.

    1. Zánik Uživatelského účtu.

Uživatel je oprávněn kdykoli požádat Společnost o zrušení Uživatelského účtu, a to zasláním žádosti na e-mail info@yourbox.cz.

  1. Předmět Nájmu
    1. Nájem.

Zákazník je oprávněn užívat Box výhradně pro účely skladování nepřetržitě po celou dobu Nájmu (24/7), a to způsobem a za podmínek uvedených v těchto VOP. Užívání Boxů v rámci více uzavřených Smluv se řídí samostatnými právy a povinnostmi smluvních stran, včetně možnosti ukončit Nájem ve vztahu ke kterékoli ze Smluv zvlášť.

    1. Vstup do Boxu a zpřístupnění.

Přístup do Boxu je chráněn elektronickým zabezpečovacím systémem nainstalovaným na zámku vstupních dveří nemovitosti, ve které se Box nachází, jakož i zámkem na vstupních dveřích samotného Boxu. Každý zámek má přiděleno jedinečné číslo a jedinečný přístupový kód k zámku. Vstup do Boxu je tedy umožněn po zadání přístupového kódu v případě obou výše uvedených zámků (nemovitosti i Boxu). Oba přístupové kódy jsou Zákazníkovi vygenerovány a doručeny do 24 hodin po uzavření Smlouvy, a to na e-mail Zákazníka uvedený v Objednávce. Po ukončení Nájmu dochází k automatické změně jedinečných přístupových kódů, v důsledku čehož se Zákazníkovi znemožní vstup do nemovitosti, ve které se Box nachází, jakož i k samotnému Boxu.

    1. Ochrana jedinečných přístupových kódů.

Zákazník je povinen chránit jedinečné přístupové kódy před jejich zpřístupněním třetím osobám a po uzavření Boxu vždy ověřit, zda došlo k řádnému uzamčení Boxu, jakož i samotné nemovitosti, ve které se Box nachází. V případě, že dojde ke ztrátě kteréhokoli z jedinečných přístupových kódů nebo k jeho zpřístupnění neoprávněné osobě, Zákazník je povinen do čtyřiadvaceti (24) hodin od této skutečnosti informovat Společnost a dále postupovat podle jejich pokynů.

    1. Služby.

S nájmem Boxu není spojeno poskytování žádných služeb.

  1. Pojištění
    1. Pojištění.

Pokud je tak uvedeno ve webové aplikaci YourBox, předmětem Nájmu může být nájem pojištěných Boxů, a to v rámci příslušného pojištění, které bude dostupné ve webové aplikaci YourBox. V takovém případě se zveřejní podmínky pojištění ve webové aplikaci YourBox a zároveň se umožní Zákazníkovi při objednávání Boxu zvolit pojištění („Pojistit majetek“).

  1. Účel Nájmu
    1. Skladování.

Zákazník je oprávněn užívat Box výlučně pro účely skladování - úschovy movitých věcí, a to v souladu s Podmínkami skladování dle čl. 9 těchto VOP a podmínek skladování zveřejněných ve webové aplikaci YourBox.

7.2   Podmínky skladování.

Zákazník je povinen se před odesláním Objednávky detailně seznámit s Podmínkami skladování, přičemž závaznou Objednávkou potvrzuje, že jim v plném rozsahu porozuměl. V případě, že je Zákazníkovi nejasná jakákoli část Podmínek skladování, je oprávněn se před odesláním Objednávky obrátit na Společnost se žádostí o vysvětlení.

  1. Nájemné a Platební Podmínky
    1. Výše Nájemného.

Zákazník je povinen platit Nájemné za užívání Boxu. Výše Nájemného, resp. způsob jeho určení, jsou uvedeny v Objednávce. Pokud se sjednává i pojištění, součástí Nájemného je i cena pojištění majetku dle odst. 6.1. VOP. V případě trvání Smlouvy více než 18 měsíců má Společnost právo jednostranně navýšit výši Nájemného na úroveň aktuálně účtovaného Nájemného v dané lokalitě. O navýšení musí Společnost informovat Zákazníka e-mailem minimálně 3 měsíce dopředu.

    1. Délka fakturačního období.

Fakturační období začíná běžet ode dne uzavření Smlouvy a následně vždy po ukončení předchozího Fakturačního období.

    1. Vystavení faktury a splatnost.

Pokud není dohodnuto jinak, faktura na Nájemné je vystavená první den prvního Fakturačního období. Vystavená faktura je Zákazníkovi zpřístupněna v elektronické formě v Uživatelském účtu ve webové aplikaci YourBox, přičemž Zákazník je oprávněn si ji kdykoliv stáhnout a uložit pro vlastní účely, a paralelně zaslaná Zákazníkovi e-mailem. V případě, že dojde k uzavření Smlouvy mimo webové stránky YourBox, faktura bude zaslána na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou v Objednávce.

    1. Způsob úhrady.

Společnost je oprávněna inkasovat Nájemné a jiné pohledávky ve smyslu Smlouvy na účet Společnosti, přičemž Zákazník se z tohoto důvodu zavazuje hradit Nájemné a jiné pohledávky ve smyslu Smlouvy na bankovní účet Společnosti uvedený na faktuře. Nájemné se hradí prostřednictvím platební brány GoPay ve webové aplikaci YourBox. Zákazník je při úhradě přesměrován na službu platební brány GoPay, v jejímž rámci realizuje úhradu Nájemného. Platební brána GoPay nakládá s údaji o platební kartě podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1.

Zákazník výslovně souhlasí, že úhrady Nájemného se budou realizovat po první úhradě Nájemného přes platební bránu GoPay formou automatického strhávání plateb z platební karty (tzv. opakované platby), a to v souladu s podmínkami opakovaných plateb a podmínkami platební brány GoPay. V případě, že dojde k uzavření Smlouvy mimo webovou aplikaci YourBox, Nájemné se hradí bankovním převodem na účet Společnosti uvedený na faktuře. Za den úhrady se považuje den připsání dlužné částky na účet Společnosti.

    1. Zákaz zadržování (pozastavení) plateb.

Zákazník není oprávněn zadržet (pozastavit) platbu na uspokojení jakékoli pohledávky Společnosti z důvodu probíhající reklamace nebo nároků na náhradu škody.

    1. Sleva z Nájemného pro nemožnost užívání Boxu.

Zákazník má právo na přiměřenou slevu z Nájemného tehdy, pokud Box nemohl užívat pro účely skladování z důvodů, že Společnost neplní své povinnosti ze Smlouvy. Právo na slevu z Nájemného je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů ode dne vzniku nemožnosti užívání Boxu pro účely skladování. Ustanovení o vyšší moci tím nejsou dotčena.

  1. Podmínky skladování
    1. Přístup do Boxu a na nemovitost, ve které se Box nachází, je umožněn v době od 6:00 do 22:00 hodin (dále jen „denní doba“). V době od 22:00 do 6:00 hodin (dále jen „noční doba“) je vstup do Boxu a do nemovitosti a zdržování se v ní povoleno nejdéle na 25 minut. V případě naléhavé potřeby (např. vyklizení Boxu), kterou nelze provést v rámci povolené doby, je Zákazník povinen předem informovat Společnost prostřednictvím zveřejněných kontaktních údajů (např. info@yourbox.cz nebo telefonního čísla 605 912 003), včetně data a času, kdy bude Zákazník trávit čas v Boxu a v nemovitosti mimo povolenou dobu, a požádat Společnost o předchozí souhlas se vstupem a setrváním v Boxu a v nemovitosti. V případě nesplnění této povinnosti se uplatní článek 10. VOP (Sankce).
    2. Zákazník je povinen využívat Box v souladu s obecně závaznými právními předpisy,

českými technickými normami, hygienickými, bezpečnostními a protipožárními předpisy v

současnosti platnými na území České republiky a v souladu s Podmínkami skladování Společnosti zveřejněnými ve webové aplikaci YourBox.

    1. Zákazník je povinen udržovat Box v řádném stavu, přiměřeně užívat Box pro dohodnuté

účely a starat se o to, aby nedošlo k poškození nebo jinému znehodnocení Boxu a odstranit

veškeré škody jím způsobené, které způsobil Zákazník a/nebo, které byly způsobeny osobami,

kterým Zákazník umožnil vstup do Boxu.

    1. Zákazník je oprávněn užívat Box pouze a výlučně za účelem skladování - úschovy

movitých věcí. Zákazníkovi se především výslovně zakazuje užívat Box pro účely zřízení

provozu, bydlení nebo jiného obdobného užívání, a to i v případě, že souvisí se skladováním -

úschovou movitých věcí.

    1. Společnost nenese žádnou odpovědnost za věci uskladněné v Boxu, zejména neodpovídá za odcizení věcí nebo vznik jakékoliv škody.
    2. Zákazník nesmí využívat Box pro skladování věcí a/nebo látek, jejichž držení a/nebo

uskladnění je zakázáno obecně závaznými právními předpisy nebo v rozporu s nimi, zejména

těch, které mohou způsobit škodu nebo újmu na zdraví, životě, majetku nebo životním

prostředí. Zákazník nesmí bez příslušného povolení, souhlasu nebo jiného oprávnění uložit v

Boxu věci a/nebo látky, k jejichž držení a/nebo uskladnění se vyžaduje takové povolení,

souhlas nebo jiné oprávnění. Zákazník je povinen na tuto skutečnost Společnost předem

upozornit.

    1. Zákazník nesmí přenechat Box nebo jeho část do podnájmu nebo užívání třetí osobě

bez předchozího písemného souhlasu Společnosti. V případě udělení souhlasu Společností, je Zákazník povinen dodržovat pokyny stanovené Společností týkající se takového podnájemního nebo užívacího práva.

    1. Zákazník je oprávněn umožnit vstup do Boxu a/nebo prostor, ve kterých se Box nachází

pouze osobám, za které přebírá odpovědnost v plném rozsahu a jejichž jednání a/nebo

opomenutí jednání se považuje za jednání a/nebo opomenutí jednání Zákazníka.

    1. Zákazník nesmí rušit jiné nájemce, podnájemce nebo vlastníky při výkonu jejich práv a oprávněných zájmů. Zákazník zejména nesmí při užívání Boxu používat materiály, postupy a zařízení poškozující prostředí nebo obtěžovat třetí osoby hlukem, prachem, popílkem, kouřem, plyny, párami, pachy, pevnými a tekutými odpady, světlem, stíněním, vibracemi nebo dalšími imisemi přesahujícími přípustné hodnoty podle norem platných na území České republiky.
    2. Zákazník je povinen neprodleně oznamovat jakékoliv skutečnosti, které mohou způsobit

škodu, újmu nebo jiným způsobem mít zásadní vliv na užívání Boxu a plnění Smlouvy, jakož

i každou událost ohrožující bezpečnost osob, majetku a životního prostředí v Boxu.

    1. Zákazník se zavazuje udržovat pořádek a čistotu v Boxu, jakož i na venkovních prostorách Boxu, prostorech přilehlých k Boxu a společných prostorách nemovitosti, ve které se Box nachází.
    2. Zákazník se zavazuje, že odpady, které vzniknou jeho činností, bude likvidovat na

vlastní náklady ve smyslu platných právních předpisů.

    1. Zákazník nesmí v Boxu používat topná zařízení ani napájet na elektrickou instalaci taková zařízení, která neodpovídají příslušným státním technickým normám a požárně-bezpečnostním předpisům, ani jakákoliv jiná topná zařízení, která nejsou pevně zabudována již při uzavření Smlouvy.
    2. Zákazník nesmí v Boxu provádět žádné stavební úpravy prostor, jakékoli změny či jinak

technicky a/nebo stavebně zasahovat do prostoru Boxu.

    1. Zákazník je povinen písemně bez zbytečného odkladu oznámit Společnosti potřebu oprav Boxu, které má učinit a jejich provedení umožnit a umožnit i provedení jiných nezbytných

oprav. Opravy provádí pouze a výlučně Společnost, pokud není mezi smluvními stranami

dohodnuto jinak. V případě, že se smluvní strany dohodnou, že opravy provede Zákazník,

smluvní strany zároveň sjednají výši nákladů, které Společnost Zákazníkovi nahradí, v opačném případě nemá Zákazník právo opravu provést a ani na náhradu žádných s tím spojených nákladů. Výše uvedeným není dotčena povinnost Zákazníka jako nájemce (případně

podnájemce) provádět běžnou údržbu Boxu.

    1. Zákazník je povinen umožnit Společnosti vstup a dočasné setrvání v Boxu, a to za účelem

jeho kontroly, případně prohlídky budoucím zájemcem a/nebo z důvodu přípravy na případné

úpravy, údržbu (nad rámec běžné údržby) či opravy, které mají být v Boxu provedeny. Společnost je oprávněna vstoupit a dočasně setrvat v Boxu za účasti Zákazníka nebo jím pověřené osoby.

Společnost informuje Zákazníka o zájmu o provedení prohlídky nejméně dva (2) kalendářní dny předem, přičemž prohlídku lze provést kdykoli v pracovní dny od 09:00 do 17:00 hod., pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Zákazník je povinen poskytnout Společnosti součinnost pro řádné a včasné naplnění účelu prohlídky, zejména zajistit přítomnost jím pověřené osoby, která bude přítomna během prohlídky; v případě, že Zákazník nezajistí přítomnost pověřené osoby, je Společnost oprávněna zrealizovat prohlídku Boxu i bez přítomnosti Zákazníka. Předchozí oznámení se nevyžaduje, je-li nezbytné zabránit škodě nebo hrozí-li nebezpečí z prodlení.

    1. Smluvní strany se dohodly, že v případě plánovaných nebo předpokládaných úprav,

údržby a oprav Boxu je Zákazník povinen strpět omezení v užívání Boxu bez nároku na slevu

z Nájemného nebo jiných nároků, pokud omezení netrvá déle než tři (3) kalendářní dny.

    1. Zákazník nesmí bez písemného souhlasu Společnosti umístit v Boxu, jakož ani ve

venkovních prostorách Boxu, prostorech přilehlých k Boxu a společných prostorách

nemovitosti, ve které se Box nachází, reklamní tabuli, logo, či jiné vývěsky a označení.

    1. Zákazník bere na vědomí, že Box, venkovní prostory Boxu, prostory přilehlé k Boxu a

společné prostory nemovitosti, ve které se Box nachází, mohou být monitorovány kamerovým

systémem a/nebo zabezpečeny bezpečnostním a zabezpečovacím signálním zařízením.

    1. Zákazník je povinen v případě ukončení Nájmu vyklidit a předat Box ve stavu, v jakém

jej převzal od Společnosti tak, aby byl Box způsobilý k okamžitému pronajmutí třetí osobě ve smyslu odst. 12.9. VOP. V případě porušení této povinnosti, má Společnost právo na smluvní

pokutu dle odst. 10.2. VOP.

    1. V případě, kdy by byla Společnost povinna v souvislosti s Nájmem cokoli plnit za

Zákazníka (např. sankce, pokuty, náhrada škody a jiné), se Zákazník zavazuje nést v plném

rozsahu všechna za něj uhrazená plnění a neprodleně je uhradit Společnosti v plném rozsahu, a to nejpozději do tří (3) kalendářních dnů ode dne písemné výzvy Společnosti spolu s předložením důvodu takové úhrady.

    1. Povinnosti podle tohoto článku se vztahují přiměřeně i na venkovní prostory Boxu, prostory přilehlé k Boxu a společné prostory nemovitosti, ve které se Box nachází.

  1. Sankce
    1. Sankce za prodlení s platbami.

V případě, že se Zákazník dostane do prodlení s úhradou peněžní pohledávky, zavazuje se Zákazník uhradit Společnosti smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení až do její úplné úhrady. Nárok na náhradu škody není úhradou smluvní pokuty či jiné sankce dotčen.

    1. Sankce za neodevzdání Boxu řádně a včas.

V případě, že Zákazník řádně a včas nesplní povinnost dle odst. 9.20. těchto VOP ve spojení s odst. 12.9. VOP, má Společnost vůči Zákazníkovi právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti. Nárok na náhradu škody tím není dotčen.

    1. Sankce za neoprávněný vstup a setrvání v Boxu nemovitosti.

V případě, že Zákazník poruší povinnost dle bodu 9.1. těchto VOP, je Zákazník povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.500,- Kč za každé jednotlivé porušení této povinnosti. Právo na náhradu škody tím není dotčeno.

    1. Přiměřená výše smluvních pokut.

Smluvní strany souhlasně prohlašují, že výše smluvních pokut sjednaná smluvními stranami byla stanovena vzájemnou dohodou smluvních stran s přihlédnutím k významu zajišťovaných povinností a v souladu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku.

  1. Trvání Nájmu
    1. Vznik Smlouvy.

Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uzavření smluvními stranami ve smyslu čl. 3 těchto VOP.

    1. Začátek Nájmu.

Nájem začíná běžet v den uzavření Smlouvy. V případě Zákazníka, který je spotřebitelem, je tomu tak na základě jeho výslovné žádosti.

    1. Doba trvání Nájmu.

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou v délce Zvolené doby nájmu, a to v rozsahu 1 měsíc, 6 měsíců nebo 12 měsíců, přičemž Zákazník je oprávněn minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím Zvolené doby nájmu písemně informovat Společnost o zájmu ukončit Nájem uplynutím Zvolené doby nájmu, v opačném případě se doba Nájmu automaticky mění na Nájem na dobu neurčitou. Podle vybrané délky Zvolené doby nájmu je Zákazníkovi poskytnuta sleva z Nájemného uvedená v Objednávce; v případě, že dojde k ukončení Nájmu před uplynutím příslušné Zvolené doby nájmu (dále jen „předčasné ukončení“), Zákazník ztrácí nárok na slevu a Zákazníkovi je možné účtovat běžné Nájemné bez slevy, a to za celé období, ve kterém došlo k zániku Nájmu Boxu. Zákazníkovi vzniká právo na vrácení finančních prostředků za tu část období, o které se období Zvolené doby nájmu zkrátilo v důsledku předčasného ukončení Nájmu, a to s přihlédnutím k případnému zániku slevy dle předchozí věty.

  1. Ukončení Nájmu
    1. Ukončení Nájmu.

K ukončení Nájmu dochází zánikem Smlouvy dle tohoto článku VOP.

    1. Zánik Smlouvy.

Smlouva zaniká:

      1. uplynutím doby trvání Nájmu v případě Nájmu na dobu určitou podle odst. 11.3.

VOP, pokud Zákazník minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím doby trvání

jednoměsíčního Nájmu písemně informoval Společnost o zájmu ukončit Nájem, přičemž v takovém případě dochází k ukončení Nájmu v poslední den doby určité trvání Nájmu (v případě, že Zákazník informoval Společnost o ukončení Nájmu šest (6) a méně kalendářních dnů před uplynutím doby Nájmu, Nájem se ke dni uplynutí doby určité mění na dobu neurčitou a Zákazník je oprávněn po tomto dni vypovědět Smlouvu, jak je uvedeno níže, případně ukončit Smlouvu dohodou podle odst. 12.8. VOP);

12.2.2.    výpovědí kterékoliv smluvní strany v případě Nájmu na dobu neurčitou;

12.2.3.    odstoupením Zákazníka od Smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (vs. z. 634/1992 Sb.);

12.2.4.    odstoupením od Smlouvy nebo výpovědí Smlouvy bez výpovědní doby ze strany

kterékoliv smluvní strany z důvodů uvedených ve Smlouvě nebo příslušných obecně závazných právních předpisech;

12.2.5.    dohodou smluvních stran;

12.2.6.   zánikem Boxu;

12.2.7.    jiným způsobem stanoveným v těchto VOP a v obecně závazných právních předpisech.

12.3  Spotřebitelské odstoupení od Smlouvy.

Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne uzavření Smlouvy. Toto právo může využít pouze Zákazník – spotřebitel (!). Společnost tímto poučuje Zákazníka, že Nájem začíná běžet ihned po uzavření Smlouvy, tj. ještě před uplynutím výše uvedené čtrnácti (14) denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, s čímž Zákazník výslovně a bez výhrad souhlasí. Zákazník může uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů v písemné podobě na adresu Společnosti nebo na jiném trvalém nosiči (např. e-mailem). Lhůta k odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je zachována, pokud Zákazník zašle oznámení o odstoupení od Smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od Smlouvy, zejména identifikaci Zákazníka. Společnost ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy vrátí Zákazníkovi všechny jím přijaté platby po odečtení poměrné části Nájemného za dobu trvání Smlouvy, tj. do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Společnost vrátí platbu stejným způsobem, který Zákazník použil při své platbě, případně jiným vhodným způsobem (např. bankovním převodem).

    1. Výpověď Smlouvy.

Jednostrannou písemnou výpovědí může být Smlouva na dobu neurčitou ukončena ze strany kterékoliv ze smluvních stran, a to i bez uvedení důvodu, přičemž Smlouva zanikne uplynutím výpovědní doby, která činí 1 měsíc a začíná plynout prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi.

    1. Odstoupení Společnosti od Smlouvy.

Společnost je oprávněn od Smlouvy odstoupit zejména v případě:

12.5.1.     je-li Zákazník v prodlení s placením Nájemného o více než čtrnáct (14) kalendářních dnů;

12.5.2.    poruší-li Zákazník kteroukoliv svou povinnost podle těchto VOP a k nápravě nedojde ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Zákazníkovi ze strany Majitele. V případě podstatného porušení povinnosti stanoveném těmito VOP, je Majitel oprávněn okamžitě odstoupit od Smlouvy bez nutnosti poskytnutí dodatečné lhůty k nápravě; za podstatné porušení povinnosti se pro tento účel považuje zejména porušení povinností podle odstavců 5.3., 7.1., 9.1., 9.4., 9.7., 9.9. a 9.16. těchto VOP;

12.5.3.    poruší-li Zákazník kteroukoliv svou povinnost podle těchto VOP a k nápravě nedojde ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Zákazníkovi ze strany Společnosti;

12.5.4.   v případě, že se prokáže, že kterékoliv prohlášení nebo informace poskytnuté Zákazníkem, které mají vliv na plnění Smlouvy, jsou nepravdivé nebo neúplné;

12.5.5.   v jiném případě uvedeném v těchto VOP.

12.6  Odstoupení Zákazníka od Smlouvy.

Zákazník je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě:

12.6.1.     nezajistí-li Společnost zpřístupnění Boxu Zákazníkovi včas, a to ani v dodatečné lhůtě dohodnuté se Zákazníkem;

12.6.2.    jestliže Zákazník nemohl Box užívat pro účely skladování proto, že Společnost neplní

své povinnosti ze Smlouvy, a to déle než deset (10) kalendářních dnů;

12.6.3.    v jiném případě uvedeném v těchto VOP.

12.7  Účinky odstoupení.

V případě odstoupení od Smlouvy kteroukoliv smluvní stranou doručením tohoto odstoupení druhé smluvní straně se Smlouva v celém rozsahu ruší.

12.8 Dohoda o ukončení.

V případě zájmu Zákazníka ukončit Nájem na dobu neurčitou k jím určenému dni, je Zákazník oprávněn ve svém Uživatelském účtu požádat o ukončení Nájmu konkrétního Boxu v části „Informace o objednávce“, a to kliknutím na políčko „UKONČIT PRONÁJEM“.

V takovém případě je Zákazník oprávněn zvolit datum, ke kterému žádá Smlouvu ukončit, a

to z termínů (dnů), které jsou nabídnuty (pozn. nikdy ne dřívější, než o sedm (7) kalendářních

dnů). V případě uzavření Smlouvy mimo webovou aplikaci YourBox, jsou smluvní strany rovněž oprávněny se dohodnout na ukončení Smlouvy k určitému dni. Ukončení Nájmu k Zákazníkem vybranému termínu je navázáno na splnění podmínky, kterou je splnění povinnosti vyklizení a uvolnění Boxu tak, jak je uvedeno v odst. 12.9. těchto VOP; tuto povinnost je Zákazník povinen splnit nejpozději ke dni ukončení Nájmu, v opačném případě Nájem nezaniká a nadále trvá; ani dodatečné splnění této povinnosti nemá za následek zánik Nájmu a má-li Zákazník zájem ukončit Nájem, tak je povinen nově požádat o ukončení Nájmu způsobem a za podmínek podle tohoto odstavce Smlouvy.

12.9  Povinnosti v souvislosti s ukončením Nájmu.

Zákazník je povinen v případě ukončení Nájmu prostory Boxu vyklidit, vyčistit, uvést do stavu, v jakém byl Box převzat Zákazníkem a předat Box tak, aby byl Box způsobilý k okamžitému pronajmutí třetí osobě, a to v případě ukončení Smlouvy uplynutím doby trvání Nájmu, dohodou nebo výpovědí s výpovědní dobou nejpozději do posledního dne trvání Smlouvy a v případě zániku Smlouvy odstoupením nebo jiným způsobem nejpozději do jednoho (1) kalendářního dne po ukončení Smlouvy, pokud se Zákazník se Společností nedohodl jinak.

Splnění této povinnosti je Zákazník povinen Společnosti prokazatelně potvrdit způsobem určeným Společností, v opačném případě ke splnění povinnosti nedošlo. V případě porušení této povinnosti, je Společnost oprávněna sama nebo prostřednictvím třetí osoby otevřít Box, vstoupit do Boxu, nechat prostory Boxu na náklady Zákazníka vyklidit, vyčistit a uvést do stavu, v jakém je Zákazník převzal. Tyto náklady se Zákazník zavazuje Společnosti uhradit do tří (3) kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejich zaplacení. Smluvní strany se dohodly, že v případě vyklizení Boxu Společností nebo prostřednictvím třetí osoby budou věci nacházející se v Boxu uskladněny na náklady Zákazníka, který je povinen si je vyzvednout nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od ukončení Smlouvy, jinak po marném uplynutí této lhůty se budou tyto věci považovat za odpad, který je Společnost oprávněna zničit/nechat vyhodit/prodat nebo s nimi naložit jiným způsobem.

12.10 Zbývající Boxy v Nájmu.

Ukončením Smlouvy zůstávají jiné Smlouvy uzavřené se Zákazníkem nedotčeny, nedošlo-li výslovně i k jejich ukončení. V takovém případě, zůstávají práva a povinnosti smluvních stran podle zbývajících Smluv zachovány, včetně povinnosti Zákazníka platit Nájemné.

12.11 Ztráta slevy z Nájemného.

V případě, že dojde k ukončení Nájmu Boxu před uplynutím zvýhodněné (zlevněné) Zvolené doby nájmu, Zákazník ztrácí nárok na slevu, která se ke zvýhodněné Zvolené době nájmu váže a je povinen zaplatit nezlevněnou výši Nájemného za období, které spadá do dotčeného období, ve kterém došlo k předčasnému ukončení Nájmu. Společnost v tomto případě postupuje podle odst. 8.2. těchto VOP.

12.12 Přetrvávající ustanovení po zániku Smlouvy.

Všechna ustanovení, jejichž povaha to připouští, zůstanou zachována i po zániku Smlouvy.

  1. Reklamace a alternativní řešení sporů
    1. Reklamační řád.

Tento reklamační řád upravuje způsob, podmínky a postup při řešení reklamací.

    1. Uplatnění odpovědnosti za vady.

Zákazník má právo na uplatnění odpovědnosti Společnosti za vadu Nájmu, a to v případě, že Box nemohl užívat pro účely skladování proto, že Společnost neplní své povinnosti ze Smlouvy. Práva z odpovědnosti je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů od jejich vzniku. Práva z odpovědnosti za vadu Nájmu, a tedy reklamace, je třeba uplatnit u Společnosti na jeho kontaktních údajích ve smyslu těchto VOP. Společnost neposkytuje žádnou záruku za jakost.

    1. Reklamační řízení.

Reklamační řízení začíná dnem doručení oznámení Zákazníka o uplatnění reklamace Společnosti, ve kterém Zákazník pravdivě uvede informace o vadách, zejména přesně popíše důvody, pro které nemůže užívat Box pro účely skladování a specifikuje povinnost, kterou Společnost v této souvislosti porušila. V případě existence vady Nájmu, má Zákazník právo:

13.3.1.     na přiměřenou slevu z Nájemného za období, během kterého vada trvá nebo

13.3.2.    na výměnu Boxu za Box s podobnými parametry ve stejné nebo blízké lokalitě, pokud Společnost danou možnost předem potvrdí jako realizovatelnou nebo

13.3.3.    odstoupit od Smlouvy nebo

13.3.4.    se se Společností dohodnout na jiném způsobu vyřízení reklamace.

13.4  Určení způsobu vyřízení reklamace.

Společnost je povinna určit způsob vyřízení reklamace ihned nebo ve složitých případech nejpozději do tří (3) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Zákazník je oprávněn k volbě způsobu vyřízení reklamace dle podmínek uvedených v odst. 13.3.1. až 13.3.4. VOP pouze v případě, je-li spotřebitelem, přičemž neučiní-li tak při uplatnění reklamace, je volbu způsobu vyřízení reklamace oprávněna určit Společnost dle svého uvážení. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než třicet (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení vyplacením přiměřené slevy z Nájemného, výměnou Boxu, odstoupením od Smlouvy, uzavřením dohody o jiném způsobu vyřízení reklamace nebo její odůvodněné zamítnutí. Společnost o vyřízení reklamace vydá písemný doklad nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, a to zasláním na e-mailovou adresu Zákazníka.

13.5  Potvrzení o uplatnění a vyřízení reklamace.

Je-li reklamace uplatněna e-mailem, Společnost doručí potvrzení o uplatnění reklamace Zákazníkovi ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, má-li Zákazník možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. O výsledku vyřízení reklamace bude Společnost informovat Zákazníka bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo emailem a zároveň mu bude prostřednictvím e-mailu doručen doklad o vyřízení reklamace.

    1. Alternativní řešení sporů pro spotřebitele.
    2. Zákazník, který je spotřebitelem, má právo obrátit se na Společnost se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým Společnost vyřešila jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že Společnost porušila jeho spotřebitelská práva. Odpoví-li Společnost na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do třiceti (30) kalendářních dnů od jejího odeslání, Zákazník má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů se Společností je Česká obchodní inspekce, jejíž internetová adresa je: www.coi.cz, nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky, jehož znění je dostupné zde: https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/mimosoudnireseni-spotrebitelskych-sporu-adr/seznam-subjektu-mimosoudniho-resenispotrebitelskych-sporu---245423/.

Návrh může Zákazník podat způsobem určeným podle § 20n a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Zákazník, který je spotřebitelem, může v případech, kdy došlo k uzavření smlouvy on-line podat stížnost také prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná online na této adrese: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-andcomplaints/resolve-your-consumer-complaint_cs. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání nebo zaměstnání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a Společností vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Kromě alternativního řešení sporů má Zákazník - spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný soud.

  1. Odpovědnost Společnosti

14.1   S VÝJIMKOU VÝSLOVNĚ UVEDENOU V OBJEDNÁVCE A TĚCHTO VOP, SPOLEČNOST NEPOSKYTUJE ŽÁDNÉ JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY VE VZTAHU K NÁJMU, SMLOUVĚ, UŽÍVÁNÍ APLIKACE YOURBOX NEBO JINÝM PODMÍNKÁM UVEDENÝM V APLIKACI YOURBOX NEBO V SOUVISLOSTI S APLIKACÍ YOURBOX A TÍMTO VYLUČUJÍ JAKÉKOLIV JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY UŽIVATELE, ZÁKAZNÍKA ČI TŘETÍCH OSOB, KTERÉ JSOU AŤ UŽ VÝSLOVNÉ, PŘEDPOKLADANÉ NEBO ZÁKONNÉ, ZEJMÉNA NE VŠAK VÝLUČNĚ ZÁRUKY, PRÁVA A /NEBO NÁROKY TÝKAJÍCÍ SE TITULU UŽÍVÁNÍ, NEPORUŠOVÁNÍ PRÁV A NEPLNĚNÍ POVINNOSTÍ. POKUD JSOU ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY PODLE ZÁKONA KOGENTNÍ, BUDOU PROVEDENY V SOULADU S TAKOVÝM ZÁKONEM, POSTUPY A OMEZENÍMI VÝSLOVNĚ UVEDENÝMI TAKOVÝM ZÁKONEM.

14.2. OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI JSOU NEZÁVISLÉ OD JAKÝCHKOLIV DOHOD A POUŽIJÍ SE V NEJŠIRŠÍM ROZSAHU POVOLENÉM PLATNÝMI A ÚČINNÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY. OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI, KTERÁ NEJSOU V SOULADU SE ZÁKONEM, SE BUDOU POSUZOVAT TAK, ŽE ZÁRUKY A ODPOVĚDNOSTI BUDOU POSKYTNUTY V MINIMÁLNÍM ROZSAHU POVOLENÉM ZÁKONEM.

14.2  Limitace náhrady škody.

Maximální odpovědnost Společnosti za škodu ve smyslu Smlouvy, bez ohledu na právní základ odpovědnosti za škodu, ať už smluvní nebo zákonný (včetně, avšak bez omezení, z nedbalosti nebo objektivní odpovědnosti) společně nepřesáhne celkovou výši Nájemného zaplaceného Zákazníkem během prvních dvanácti (12) měsíců od uzavření Smlouvy. Tento odstavec VOP se aplikuje pouze na Smlouvy uzavřené se Zákazníkem, který není spotřebitelem.

  1. Mlčenlivost

15.1   Mlčenlivost.

Zákazník nebo Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o Důvěrných informacích Společnosti a neprozradit nebo nepoužít takové Důvěrné informace.

  1. Závěrečná ustanovení

16.1   Postoupení.

Zákazník nepostoupí a ani nijak nepřevede Smlouvu nebo práva a povinnosti vyplývající z těchto VOP, či z jiného smluvního vztahu žádné třetí straně bez předchozího písemného souhlasu Společnosti.

16.2 Autorský obsah.

Obrazové, zvukové, obrazovo-zvukové záznamy, text, počítačové programy a jiný obsah zveřejněný a zpřístupněný Společností ve webové aplikaci YourBox a/nebo v souvislosti s ní je chráněn Právy duševního vlastnictví. Zákazník, Uživatelé ani jakékoli jiné třetí osoby nejsou oprávněny používat výše uvedený obsah webové aplikace YourBox nebo jakoukoli jeho část k jiným účelům, než jsou stanoveny v těchto VOP, přičemž jakékoli jiné použití, zejména kopírování, zveřejňování a poskytnutí třetí osobě, je zakázáno.

16.3  Vyšší moc.

Společnost neodpovídá za porušení svých povinností a závazků způsobených vyšší mocí (vis maior). Vyšší mocí se rozumí okolnost, která nastala nezávisle na vůli Společnosti, je nepředvídatelná, nepřekonatelná a neodvratitelná, zejména povodeň, požár, zemětřesení či jiná přírodní událost nebo katastrofa, mimořádná situace, nepokoje, povstání, stávka, invaze, válka, válečný, výjimečný nebo nouzový stav, terorismus, epidemie/pandemie nebo propuknutí nakažlivé choroby (např. onemocnění COVID-19 způsobeným koronavirem SARS-CoV-2), změna legislativy včetně přijetí nové legislativy, či obecně závazná opatření vydaná orgány veřejné moci, embarga, vývozních nebo dovozních omezení či jiných zákazů a příkazů.

16.4 Oznámení.

Veškerá komunikace týkající se smluvních vztahů bude prováděna písemně, formou elektronické komunikace, a to prostřednictvím Uživatelského účtu a/nebo e-mailové či telefonické komunikace s využitím kontaktních údajů uvedených ve webové aplikaci YourBox, pokud Společností není určeno jinak nebo z kogentních zákonných ustanovení nevyplývá jinak.

V případě změny kontaktních údajů je příslušná strana povinna písemně a bez zbytečného

odkladu oznámit tuto změnu druhé straně.

16.5 Rozhodné právo.

Vzájemné vztahy stran se řídí právním řádem České republiky, přičemž strany tímto vylučují aplikaci jakýchkoliv kolizních norem, které by určovaly jako rozhodné právo jiné právo, než je právo České republiky.

16.6 Pravomoc soudů.

Strany se zavazují, že jakékoliv spory budou přednostně řešit vzájemnou dohodou. V případě, že jakýkoliv pokus o smír bude neúspěšný, obrátí se strana, která se bude cítit poškozena ve svých právech na příslušný soud. Veškeré spory, které vzniknou mezi stranami, vyřeší s konečnou platností příslušný soud České republiky.

16.7  Oddělitelnost.

V případě, že se kterékoliv ustanovení Objednávky nebo VOP stane neplatným a/nebo neúčinným, nebude mít tato neplatnost a/nebo neúčinnost žádný vliv na platnost a/nebo účinnost ostatních ustanovení, pokud platné právní předpisy nestanoví jinak. Strany se dohodly, že neplatná a/nebo neúčinná ustanovení nahradí ustanovením novým, které svým významem a povahou nejvíce odpovídá původnímu ustanovení.

OPAKOVANÉ PLATBY

Nájemné se hradí prostřednictvím platební brány GoPay na účet Společnosti. Zákazník je při úhradě přesměrován na službu platební brány GoPay, v jejímž rámci realizuje úhradu Nájemného.

Úhrady Nájemného se budou realizovat po první úhradě Nájemného přes platební bránu GoPay formou automatického strhávání plateb z platební karty (dále jen „opakované platby“).

Zákazník odkliknutím tlačítka „Souhlasím s opakovanými platbami“, vyjadřuje výslovný souhlas se založením a parametry opakovaných plateb a s uložením platebních údajů na straně platební brány GoPay.

Platební údaje, zejména čísla platebních karet a další údaje zadávané při platbě, GoPay nesdílí se

Společností a Společnost k nim nemá přístup. Platební brána GoPay nakládá s údaji o platební kartě

podle mezinárodního bezpečnostního standardu PCI-DSS Level 1 (jedná se o nejvyšší úroveň datové

bezpečnosti v sektoru zpracování platebních karet).

Pokud při první úhradě Nájemného Zákazník odsouhlasí opakovanou platbu, obratem mu bude na e-mail zasláno potvrzení, že opakovaná platba byla založena. Dokud Zákazník neukončí Smlouvu nebo nepožádá o zrušení opakovaných plateb, k prvnímu dni následujícího Fakturačního období, které zadal při uzavření Smlouvy, dojde k automatickému stržení platby za toto následující Fakturační období.

PARAMETRY OPAKOVANÝCH PLATEB

Důvod založení opakovaných platebÚhrada Nájemného za Box ve smyslu Smlouvy
Maximální částka opakované platby6.000 Kč
Částka opakované platby (fixní/variabilní)Fixní (dle výše Nájemného ve smlouvě)
Období, po kterém dojde ke stržení opakované platby (frekvence)Měsíčně
Datum strhávání opakované platbyPrvní den Fakturačního období, za které se Nájem platí
Strhávání opakovaných plateb (fixní/variabilní)Fixní
Forma komunikace pro změnu nastavení opakované platbyE-mailem na: info@yourbox.cz
Jak opakovanou platbu zrušitŽádostí zaslanou na e-mail info@yourbox.cz

2025 © YourBox Holding s.r.o. Všechna práva vyhrazena.